martes, 1 de noviembre de 2016

NIRE ESPAZIONTZI ESPERIENTZIA

 NIRE ESPAZIUNTZI ESPERIENTZIA


Kaixo, ama eta aita. Daramat hilabete bat hemen, espazioan.EZIN DUT SINETZI!.

Lurratik espaziorako bidean denbora luzeegia iruditu zait, baina azkenean heldu naiz.

Oso arraroa da grabitaterik gabe egotea egun guztian, indarra egin gabe, hegan egingo bazina bezala.

Alde onak eta alde txarrak ditu, txikitatik izan dut gustoko nola sentituko nukeen hegan egingo banu edozein egunen batean, eta orain hemen nagoela, faltan sentitzen dut korrika egitea, saltokan aritzea eta irristatzea…. baina batez ere zuen falta sentitzen dut.
NIre amatxu maitia…. ez zara ideiarik egiten nola botatzen dudan falta zuregana joatea, korrikaz eta besarkada bat ematea, zure besoetan erederakada eta zurekin hitz egitea.
Nire aita trebea….  faltan botatzen zaitut .

Hemen egunak oso luzeak egiten zaizkit. Altzatzen naizenean egiten dudan lehenengo gauza ilea garbitzea , gero zereal batzuk jaten ditut eta nire gauzak egin ondoren  espaziora joaten naiz inbestigatzera. Gero jatera joaten naiz eta lo egin ondoren ontziaren  barruan daukan gimnasiora joaten naiz. Han korrika egiteko makinan aritzen naiz lehenengo ordua. Gero bizikletara joaten naiz eta berriz ere korrika egiteko makinara. Kirola egiten dudan bitartean, espazioa ikusten dut nire ontzitik.

Beste planetak ere ezagutu ditut eta harrigarriak iruditu zaizkit. Aren egun oso bitxia den platena bat aurkitu nuen. Nire guztokoena da eta haren izena “ Rroller platena” da; bitzia da zeren planeta hau ez da borobila, laukia baizik, eta zerezko lurzorua dauka. Oso pozik jarri nintzen planeta hau ezagutu nuenean. Ez dakit irristatu ahal  izango badut baina proba egingo dut. Ez dizuet esan baina patin batzuk egiten ari ditut eta amaitzen ditudanean, argazki bat bidaliko dizuet Roller planetan nire patinekin.

ASKO MAITE ZAITUZTET!


Nire ontzitik ikusten dudan irudi bat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario