viernes, 28 de octubre de 2016

Esperientzia espaziontzian. Nekane nieto 4.F

                                            






                                                     ESPERIENTZIA ESPAZIONTZIAN



Kaixo, gaur idazten dizut gutun hau esateko zelan nago egun hauetan espaziontzian:


Lehenengo egunean, nire kideekin hitz egiten hasi nintzen, bakoitzak ezagutzeko eta, bidai luze horretan, ondo eramateko. Pixka bat beldurra ematen zidan ez nekielako zer gertatuko zena. Egun batzuetan, pixka bat aspertu nintzen, ez nituelako nire kideak oso ondo ezagutzen eta ez genekien zer egin.


Asteak pasatzen ziren eta kideak hobetu ezagutzen nituen. Egun guztietan esertzen ginen borobil batean eta hitz egiten genuen gauzataz. Espaziuntziak ekipatuta daude guretzat janariarekin. Janaria erretilu batzuen barruan generaman.


Garbitasunari dagokionez, bakoitzak eramaten genuen geure estutxe txiki bat, eta hor eramaten genuen dena. Garbitasuna espazioan Lurraren modukoa da, baina desberdintasuna da espazioko ura, ura ez da jauzten solora, baizik, eta flotatzen gelditzen da.Eta nire gutuna bukatzeko esaten dizut oso ondo pasatu nuela eta esperientzia oso ona da. Gauza berri bat gehiago kontatzeko daukat.




Musu handi bat eta laster gauz.







Argazki hau googeletik hartuta dago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario