viernes, 28 de octubre de 2016

Espaziuntziarenesperientzia-Joao Gomes

ESPAZIUNTZIAN


Kaixo maitia, eta banago lau haste espazioan. Esperientzia berria da eta oso polita eta arriskutsua da. Jende ezezagunarekin nago: Errusiakoa, Txinakoa eta Angolakoa. Gure espaziontzia ez da oso handia, baina oso ondo dago. Nasakoek bakoitzari drone bat oparitu digute kanpoko lanak egiteko, adibidez beste egunean apurtu zaigu panel bat eta nik konpondu nuen. Baina egun batzuetan drone-lasterketak egiten dugu eta nik irabazi ditut ia guztiak. Planeta asko ikusten ditugu eta izarra oso polita da. Kamara bat ekarri dut eta ia-ia denbora guztian argazkiak ateratzen nago. Nire leihotik lurraren alde polita ikusten dut. Oso arraroa sentitzen naiz.



Resultado de imagen de astronautas jugando
Argazki googeletik atera dut
Astero kirolak egiten ari naiz gorputza ondo mantentzeko. Batzuetan besteekin jolasten dugu xakea baina errusiarrak ni baino hobeagoak dira. Guri zombie eta mamuzko pelikulak ez digutegu beldurra ematen, baina alienigenak eta horrelakorik bai.  Espazioko janaria oso txarra da, ezin duzu jan txuletoi bat. Nahiz eta janaria oso txarra izan, platu berrien errezeta daukat: fideoak, Caruru  eta pirozhkí.

Garaiz lo egiteko oherik ez ditugu, baizik sartzen garen zaku bat dugu nabean ez biraka ibili. Galtzerdi batzuk bakarrik daukagu eta arropa eskasa.Resultado de imagen de astronautas durmiendo

Interneta daukagu eta horregatik nire posta elektronikoa ikusten dut. Noizbehinka deituko dizut skypetik ikusteko eta hitz egin ahal izateko.  Hilabete batzuk barru bueltatuko naiz.

Asko maite zaitut eta oso pozik nago nire “lagun berriekin”

No hay comentarios:

Publicar un comentario