viernes, 28 de octubre de 2016

Espaziontzizko amodiozko eskutitza

ESPAZIONTZIZKO AMODIOZKO ESKUTITZA

Aupi Oihana, zelan zaude? Ni oso aspertuta hemen goian zu gabe.
Gaur goizean zutaz gogoratu naiz, zeren eta honako mutiko batek arrautz frijito bat egin du jateko.
Gogoratu naiz ostiraletan edo larunbatetan ia beti arrautz frijitu bat egiten genuen afaltzeko, zure gustukoak zirelako.
Lehen ez nuen baloratzen momentu horiek, orain mina egiten dit gogoratzen ditudanean.
Hemen, denetarik pentsatzen dut, nire bizitzako esperientziak, ametsak eta oroipen guztiak.

Espaziontzian egunero egiten dugu gauza berdinak, goiz goizean zortzietan altxatzen naiz panel guztiak berrikusteko, dena ondo badago egiaztatzeko. Gero gosaltzen dugu denok batera, familia bat bezala bagina. Hori amaitzen dugunean, gimnasiora joaten naiz hankak nagiak atera.

Honako higienea oso txarra da ni nire etxeko higieneari konparatuz, lau egun barru dutxatzen gara eta bost minutuko xabonada. Denok txarto usaintzen dugu, orduan gure artean berdin zaigu eta norbait etortzen denean lurratik ez da kexatzen baina gu konturatzen gara.

Arratsaldean, jan eta gero partida karta batzuk jolasten ditugu, orduak hemen oso luzeak izaten direlako. Gero eguneroko xaborra botatzen dugu, bestela erderakada dugu eta hemen ez dago espazioa zahuzteko.

Ez daukat ezer gehiago kontatzeko, dakizuenez hemen ez daude kotileoak eta ezerta hitz egiteko.

Muxu handi bat, maite zaitut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario