sábado, 29 de octubre de 2016

365 egun espaziontzian - Nerea espinosa



365 egun espaziontzian.

Kaixo Maria:

Gutun hau idazten dizut, espazioan egon naizen bitartean nola pasatu dudan jakiteko.

Resultado de imagen de nasa wallpapers
(Argazki hau googletik aterata dago)
Urtarrilaren 9-an Errusiara joan nintzen eta handik urtarrilaren 10-ean kohetea hartu nuen.Beste 3 pertsonekin joan nintzen, bata amerikarra zen, beste bat txinatarra eta azkena errusiarra.Oso majoak izan ziren nirekin.
Espaziontzian 4 logelak zeuden eta niri handiena tokatu zitzaidan.Txiza eta kaka ez genuen egiten normal, sistema berezi batean egiten genuen .

Espazio-ontzian ere zegoen kirola egiteko makinak han pasatzen ginen denbora luzea.

Resultado de imagen de nave espacial por dentro
(Argazki hau googletik aterata dago)
Han goizeko 8 etan altxatzen ginen eta 8:20ean jantziz eta guzti egon behar ginen.Lehen gauza egiten genuena Errusiarekin konektatzea zen eta gero ya gosaltzen genuen. Niri asko gustatzen zitzaizkidan gozatzeko tostadak batzuk.

Gero dutxatzen ginen edo kirola egiten genuen.

Niri asko kostatu zait esperientzia hau, nire familia faltan bota diolako, baina oso ondo pasatu dut.Merezi izan du urte bat han
     egotea.

Bueno muxu pila bat,

Ia noiz gauden.

No hay comentarios:

Publicar un comentario